By The Irrawaddy 5 February 2015

In a story titled “Hurdles and Wins for Emerging Business,” by contributor William Boot, published in the January edition of The Irrawaddy magazine and online on Jan. 28, some information was incorrectly attributed to the Rangoon-based business advisory group Consult Myanmar. In fact Consult Myanmar was not the source for any information in the story, and the contributor made an error in attribution. The Irrawaddy apologizes for the error and has removed the story from its online edition.

February 05, 2015